Digitalno obrazovanje

Postanite uspešan digitalni nastavnik!

Predavači: Darko Tmušić, Ivan Davidović, Milka Keser

Korišćenje Web 2.0 alata omogućava nastavnicima i učenicima da postanu aktivni kreatori web sadržaja umesto pasivnih korisnika Interneta. Čineći svoje proizvode dostupnim na Internetu pomoću Web 2.0 alata, nastavnici i učenici poboljšavaju međusobnu saradnju u obrazovnom procesu i stiču sposobnost da analiziraju i komentarišu sopstvene proizvode, što jača njihove društvene i digitalne kompetencije.

Web 2.0 alati spadaju u softver otvorenog koda, laki su za korišćenje i dozvoljavaju postavljanje i preuzimanje multimedije. Najčešće se koriste kao dopuna tradicionalnoj nastavi, ali u trenucima kada se nastava prebacuje u onlajn okruženje, njihov glavni zadatak jeste da angažuju učenike i zadrže njihovu pažnju. Pored toga, oni često predstavljaju jedini način za postizanje očekivanih ishoda.

Testovi

Kreativne radionice

Vannastavne aktivnosti

Smeštaj

Ishodi kursa

  • Razumevanje, analiza i korišćenje Web 2.0 alata
  • Uticaj IKT alata na razvoj efektivnih veština u onlajn nastavi
  • Primena IKT alata u pripremi časa i implementaciji nastavnog procesa
  • Korišćenje različitih alata za implementaciju, upravljanje i praćenje
  • Primenljivost alata u pripremi projekata po izboru nastavnika
  • Značaj razumevanja i efikasnosti alata za unapređenje kvaliteta nastave

Opšti cilj: Unapređenje kvaliteta onlajn nastave

Cilj ove obuke jeste da dovede do digitalne transformacije nastavnika, polaznika kursa, i da na taj način poveća spremnost njihovih škola za efikasnu tranziciju ka digitalnom obrazovanju. Obuka pomaže nastavnicima da steknu veštine neophodne za svrsishodnu upotrebu digitalnih tehnologija u nastavi, učenju i ocenjivanju.

Predavači:

Darko Tmušić

Profesor istorije, Darko Tmušić, diplomirao je na Filozofskom fakultetu u Beogradu, gde je stekao i master iz oblasti savremene istorije. Radio je kao saradnik na Univerzitetu Humbolt u Berlinu i sticao iskustvo kao nastavnik istorije u osnovnoj školi.

Ivan Davidović

Pedagog Ivan Davidović, stekao je titulu mastera na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Kao pedagog pripravnik, položio je državni stručni ispit 2020. Pohađao je različite programe profesionalnog razvoja, učestvovao u pripremi i realizaciji različitih seminara, vebinara i onlajn kurseva. Aktivan je član Pedagoškog društva Srbije.

Milka Keser

Milka Keser, Direktorka Savremene gimnazije, primenjuje politiku „otvorenih vrata“  i uvek rado prima nastavnike kako bi se upoznala sa njihovim željama, predlozima i idejama vezanim za profesionalni i karijerni razvoj.

Sadržaj

Prvi dan - Upoznavanje polaznika sa digitalnom agendom

  • Upoznavanje; predstavljanje mogućnosti i referenci LINK obrazovnog sistema, SG-videa i Prezi prezentacija
  • Predstavljanje teme (institucionalna organizacija i oprema, predstavljanje rezultata relevantnih istraživanja)
  • Upoznavanje polaznika sa digitalnom agendom
  • Samoprocena sopstvenih digitalnih kompetencija – upotreba obrazovnih aplikacija

Drugi dan - Obuka za korišćenje IKT alata

  • Obuka za korišćenje IKT alata u (onlajn) nastavi (Edmodo, Google Classroom, Sites, itd.)
  • Posmatranje časova gde će polaznici moći da vide kako nastavnici koriste aplikacije u redovnoj nastavi – Posmatranje posla – job shadowing (Aplikacije sa prethodnog dana obuke)

Treći dan - Rad u aplikaciji

  • Obuka za korišćenje IKT alata u (onlajn) nastavi (Nearpod, Wizer, Edpuzzle, Wordwall, Socrative, Quizizz, Quizlet, Padlet, Kahoot, Canva) – 2 grupe u zavisnosti od predmeta i samoprocene nastavnika o sopstvenim digitalnim kompetencijama iz Prvog dana
  • Posmatranje časova gde će polaznici moći da vide kako nastavnici koriste aplikacije na redovnim časovima veština i društvenih nauka – Posmatranje posla – job shadowing (Aplikacije sa prethodnog dana obuke)
  •  Podučavanje polaznika kako da pripreme određenu aktivnost za svoj predmet u aplikaciji koja im je najviše odgovarala tokom obuke i posmatranja časova

Četvrti dan - Kreativna radionica

  • Obuka za korišćenje IKT alata u (onlajn) nastavi (Nearpod, Wizer, Edpuzzle, Wordwall, Socrative, Quizizz, Quizlet, Padlet, Kahoot, Canva) – 2 grupe u zavisnosti od predmeta i samoprocene nastavnika o sopstvenim digitalnim kompetencijama iz Prvog dana
  • Posmatranje časova gde će polaznici moći da vide kako nastavnici koriste aplikacije na redovnim časovima veština i društvenih nauka – Posmatranje posla – job shadowing (Aplikacije sa prethodnog dana obuke)
  • Podučavanje polaznika kako da pripreme određenu aktivnost za svoj predmet u aplikaciji koja im je najviše odgovarala tokom obuke i posmatranja časova

Peti dan - Dan za kulturu

Peti dan je planiran za upoznavanje sa kulturnom baštinom Beograda.

Šta dobijate?

Po završetku odabranih kurseva dobijate digitalni sertifikat i digitalni bedž.

Nakon završetka kurseva dobijate sertifikat koji vam pruža mogućnost da sva stečena znanja i nove veštine praktično primenite u poslovnom svetu.

Digitalni bedž je sjajna potvrda uspešno završenog kursa koji vas kvalifikuje za buduće poslovne prilike.

Ocena polaznika

Znanje i veštine 100%
Sadržaj 95%
Predavači 90%

Obezbedite svoje mesto na vreme!

    €480

      • Datum početka kursa
      • Trajanje kursa: 5 dana
      • Mesto održavanja: Beograd
      • Sertifikat
      • Digitalni bedž